Consejos y avisos

18/12/18

Colaboración Norberto Tabares. Vista desde Mariñamansa 1957

El día 27 de Diciembre tendremos otra charla para ver viejas imágenes y comentarlas; en esta ocasión, a modo de agradecimiento y regalo navideño estoy tramitando poder hacer un regalo a cada uno de los asistentes.


      Un dos meus primeiros colaboradores, Norberto Tabares envíame dúas novas xoias do seu álbum fotográfico, esta vista do Ourense de 1957 que hoxe comparto convosco, e outra que veremos noutra ocasión e que me serviu para situar unha vella e interesante fotografía de 1900, pero iso será noutra ocasión; hoxe imos darlle voltas a esta orixinal vista da cidade.

     O propio Norberto dáme os datos básicos da fotografía, así que ¡traballo feito!

 Observarás que a panorámica está datada no ano 1957 e aínda non se construirá a torre de Ourense. Na foto pódese ver o portalón da entrada principal, a leira estaba dedicada a viñedo e tiña varias casas no seu interior, xunto a unha enorme adega con gran cantidade de cubas. A gran pena é que a vista non permite ver o famoso piñeiro de Santa Mariña que tiña máis de 100 anos e un enorme perímetro….

 Pregúntame Norberto se teño algunha fotografía desa gran árbore, e por desgraza no meu arquivo non teño ningunha; se algún de vós tena, agradeceríalle que me facilitase unha copia dixital. 
Grazas de antemán. 

No hay comentarios: