Consejos y avisos

9/11/11

Ano de neves


Di o refrán: "ano de neves, ano de bens".
Tiña xa no arquivo, algunha fotografía da nosa cidade nevada, a última mesmo bastante recente. O que non tiña, era o dato, de que en 1962 glorioso ano, (perdoádeme a inmodestia) no que eu vin ao mundo nesta nosa Auria; caeu unha gran nevada.

Terei que preguntar na casa como o ven eles, o tema de se a miña chegada pode entenderse como "bens"; coñecendo a miña nai, dirá que: "claro que si", pero xa sabedes que unha nai para estes temas non é moi fiable. E aos lectores que me coñecedes, prefiro non vos preguntar, non vaia ser que me deades un desgusto.
Deixemos o tema, e quedémonos con que 1962 foi un ano de neves na cidade, tal e como quedo para a posteridade reflectido nesta foto de Eloy, outro dos profesionais que pasearon as nosas rúas á caza da instantánea. Eloy neste ano 1961 asinaba os seus traballos co selo "Reportaxes Eloy Buenos Aires 90 4º Orense".
A fotografía déixanola Guillermo Álvarez, xenro do gran Paco Ropero, "Paco Paco", e por si ainda non vos dechedes conta, esta feita na Alameda.

No hay comentarios: