Consejos y avisos

7/1/10

Mais agasallos

A entrada de onte, falaba de agasallos recibidos; a de hoxe refírese a agasallos que con toda probabilidade poderemos todos gozar durante o 2010.
Chegáronme unhas informacións en grao sumo interesante durante estes días.
A primeira refírese a un novo traballo sobre a historia de Ourense, cuxo autor seguramente nos sorprenderá de novo a todos os admiradores da súa obra, co seu rigor.
A segunda é o anuncio da organización dunha festa na cidade con temática histórica.
E a última (de momento), é a exposición que xa vos comente fai uns días, que se está pondo en marcha sobre a fotografía en Galicia, para a cal aproveito a ocasión, e recórdovos que os seus comisarios, están buscando material fotográfico, da nosa cidade. (Se queredes colaborar tedes o meu mail á vosa disposición).
(Se os protagonistas destes eventos danme o seu permiso, encantado farei unha entrada ampliando datos de todos estes eventos, polo de agora, omito os nomes ata queles me autorizen).
Como podedes observar o ano preséntase en grao sumo interesante, eu como para estes temas son moi avaricioso, e sempre quero máis, celebro o que xa está en marcha, pero me gustaría que dentro dun ano podamos facer balance dalgúns eventos máis.
A fotografía e outra desas xoias que me deixou o amigo Lisardo Mazaira, e tratase dunha instantanea obtida no ano 1888, no balneario de Mondariz, onde uns paisanos nosos tomaban as augas.

No hay comentarios: