Consejos y avisos

9/1/12

Pido desculpas

Tiven que modificala un pouquiño pra protexer o orixinal, espero que Ana  non se enfade
Non penséi facer tan poucas entradas estés días, con calma si, pero non tanta.
Na vida esta claro que os proxectos non se poden facer a moi longo prazo, en calquera momento acontece algo que leva por diante todolos plans.
Ven esto a conto, porque moitos xa o sabedes, tiven estés días, o dous pra ser exacto, un pequeño conflicto cun dos meus órganos internos, eu decíalle que tiña que traballar, e el posiblemente contaxiado dos aires de crisis que padecemos, empecinabase en ir o paro, en remate, tivo que lidiar un fenomenal grupo de profesionais da mediciña, a os que lle estou moi agradecido.
Como sempre xa me fun polas ramas.
Somentes pedirvos desculpas e un pouquiño de paciencia, si me deixan, procurarei na próxima semana comenzar cas entradas, a idea e luns, mercores e venres, ágora a ver si consigo o permiso, xa vos terei informados.
A xeito de compensación, a fotografía que vos mostro hoxe, e este agasallo que me deixaron os Reís. Tratase dunha das xenialidades da amiga Ana Iglesias, que mostra un fotógrafo minutero de hoxe en dia. Xa sei que non debia alterar a obra, pero tedes que entender que apeteceme conservar pra mín, a lo menos os colores orixinais.