Consejos y avisos

27/1/12

Última hora

Xa sabedes que estes días teño limitado o uso do meu computador, e ata me poñen pegas para estar sentado lendo tranquilamente. Segundo parece fano pola miña saúde, pero estou empezando a pensar mal de tanta insistencia en que salga a pasear; non se se subxacerá algún escuro desexo. (e broma)
O certo é que me está servindo para que descansedes un pouco de vellas imaxes, e así esteades máis desexosos de velas.
Cun pouco de sorte, o día nove de febreiro, coa inauguración da exposición que teremos no museo Municipal, espero poder retomar a maioría das miñas actividades normais. Eu atópome ben, agora a ver que di a autoridade.
 
Para ir abrindo boca, conseguín que me deixasen un recorte do que será o Tríptico da exposición; o equipo de Marcos, de Nacher Publicidade, creo que volveu a conseguir captar perfectamente a idea e presentounos un deseño "provisional" espectacular.
Espero que vos guste tanto como a min, e por agora ir apuntando nas vosas axendas a tarde do nove de febreiro, como ocupada para ver a inauguración da exposición
Naqueles vellos pupitres,
que o AvO está organizando.

No hay comentarios: