Consejos y avisos

27/5/11

OnT nos medios (Ourense por Barrios III)



Os da miña xeración, e posible que ainda lembren este fermoso edificio que vixiaba a entrada o barrio do Couto, desde Progreso, o seu fin chegou na década dos setenta, ata ese momento, sempre houbo un problema, que era o de darlle nome.
Moitos ourensans, refirianse a él, como “o de Lombardero”, e tiñan a sua razón, a Ferreteria de Don Crisanto como podedes ver no rotulo alí estaba; outros sen embargo, chamabanno “o do Deportivo”, e non era porque fora dos afeccionados do clube Coruñes, senon por que o local da esquina ocupabao, o bar dese nome, “El Deportivo”; supoño que facendo gala do seu nome, os que me teñen falado del, lembranno, como o lugar onde os domingos iban os futboleros para enterarse dos resultados de todolos partidos, e así facer o seguemento da “Quiniela”.
A fotografía e dos seus últimos días entre nos; aprox. mediados dos setenta.
Eu fai tempo que decidin non opinar cando algo xa non ten arranxo, así que deixo para vos a decisión de si era mais estético antes, ou agora iste cruce.
Os que seguides os articulos do periodico, notariades, que cambiei o orden de publicacíon, pero foi intencionadamente. E pra darlle animos os seguidores do Deportivo, (citados no texto orixinal), non e que eu sexa moi de fútbol, pero ainda así recoñezo que e unha magoa non ter ningún equipo galego na primeira división, agora toca traballar pra ver si o ano que ben..., ou a ver si o Celtiña consigue subir. 

 fondo Salgado-Lopez
Fotografía propiedade de R.Salgado
Fotógrafo, Afeccionado

O amigo Pastor Fabrega, atento e madrugador coma sempre, enviame este datos que complementan perfectamente o texto.
"Lo que ocupaba el bajo del edificio de la esquina, era la administración del Auto Industrial, y como en casi todas las administraciones de autos de línea había un bar (arrendado a una persona que lo explotaba en alquiler) Así aquí era El Deportivo, en el Paseo en la administración de Xesteira era el Bar Túnel, había otro en el Corderí, Etc. Creo además que todo el edificio era propiedad de Don Antonio, propietario así mismo del Auto Industrial, y concesionario del Despacho Central de RENFE, y hombre con fama de tener una gran fortuna".

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