Consejos y avisos

30/12/10

FELIZ 2011

Iste ano, pensei que ia librar por diversas circunstancias, pero non vai ser así, o final non houbo acordo, e a autoridade competente, obrigame a pechar ata o día 10 de xaneiro, a miña actividade bloguera.
Algún ata pode que o agradeza, e algún habera que o bote de menos, sexa como sexa, o día 10 volverei con folgos renovados.
Pa que vexades que a cousa vai en serio, a autoridade dispuso que o meu computador estes días este baixoa vixilancia deste grupo de señores, que no seu día fotografiou, o mestre Pacheco; eles faran os correspondentes turnos de garda, pra evitar que me achegue a miña ferramenta de lecer.
Se queredes, aproveitar pra buscar erros nas entradas pasadas, que pode ser un entretemento, e de paso facedesme un favor, pra que as poda correxir.
Ata o día 10, pasade un fin de Ano Feliz, (con pouco alcohol se pode ser), e que os Magos de "Ouriente", sexan xenerosos, (se se perde algun paquetiño por ahí, eu podo darlle acubillo).
Feliz 2011 

No hay comentarios: