Consejos y avisos

Os recomiendo visitar los dos blogs, ya que a partir de ahora los días que haya entrada en www.Ourensenotempo.com no la habrá en http://ovrense.blogspot.com y viceversa.

Mail ourensenotempo@hotmail.com

21/12/10

Villa Amelia?

De cando en vez, recibo mails de lectores que buscan información da sua familia; non sempre e sinxelo axudar na busqueda, debido os escasos datos que me aportan, pero neste caso coido que non ten por que ser complicado.
Noutras datas poñeriame a eló, pra ampliar a información, pero neste caso vou intentar que seades vos os que botedes unha mán.
O tema comeza, cando recibo un mail pedindo datos, de onde podia estar ubicada "Villa Amelia", e o unico dato que lembran, e que estaba preto do campo de futbol, nos anos 40 -50. Desas teremos que falar do Campo Loña, ou o Campo Bouzo, os dous na zona das Lagoas.
Eu tiña esta fotografía que me deixou o amigo Pastor Fabrega, pendente de poñerlle os datos, e sin saber o motivo veuseme a cabeza o leer o mail.
A ver si podedes algún de vos confirmar si ese era o nome dese Caserón.
Nun segundo mail, facilitame esta información, que eiqui vos poño:

"  ... toda mi familia materna procede de Ourense, en concreto de Castro Caldelas, pero luego se trasladaron a Ourense y vivieron en esta villa. Según me cuenta mi madre pertenecía a los Sres. de Villanueva, que residían en Pontevedra y en la finca vivían también los caseros, la señora Basilisa, cuyo único hijo murió allí, al volver de la mili herido, por tuberculosis.
Por referencias de mi madre, sé que en un local que había al lado de "Villa Amelia", mi abuelo con otros socios hacían la margarina Natacha y parece ser que anteriormente tuvo una fábrica de galletas en el Castro (confirmado en el libro de Sotelo Blanco Antropoloxía cultural da terra de Caldelas) y que luego la montó en el Veintiuno o 21? en la zona del puente (años 50).

Como veredes a continuación, tamen e lectora do blog do amigo David Simón, quen espero que bote unha mán, se pode; pero seguide lendo.

 
"Estoy investigando la vida de mi abuelo, Gerardo Vázquez Diéguez. Gracias a "Diario de un médico de guerra" (trabucouse, e Diario de un medico de guardia) de Simón Lorda, conseguí la referencia de un expediente que está en el Archivo Histórico Provincial de Ourense y que me ha dado otras referencias para seguir investigando. He localizado un periódico que dirigió mi abuelo y en el que colaboraban el médico D. Perfecto Herbella y Manuel Casado Nieto. Sigo intentando localizar otro periódico anterior llamado "El Defensor de Caldelas", pero no encuentro rastro ni se menciona en el libro "A prensa en Ourense e a súa provincia" de Marcos Valcárcel, de cuya muerte me enteré hace unos días y que lamento profundamente, pues a pesar de no conocerlo, por lo que he leído, me habría gustado poder saludarle".

O nome de quen me envia o mail, teño que pedir autorización pra poñelo, pero supoño que non habera problemas, tamén me gustaria saber desde onde mo envia. 
Se tedes algún dato agradeciavos que mo facilitarades pra pasarllo a esta amiga.
Se ela quere poño directamente o seu mail pra que os comuniquedes con ela.

No hay comentarios: