Consejos y avisos

22/10/09

Ano 49 os de cuarto do Instituto

Como me gusta o antigo, hei de ser coherente, e por iso admito que a autoridade censúreme, esta entrada tiña outro texto, no cal facía un comentario sobre o programa da escola do 1963, o light "San Severo".
Realmente, teño que recoñecer, que unha entrada dun blogue, ao ter que ser breve, non é foro para tocar un tema con tantos matices.
Só comentarvos entón, que estes raparigos que vedes nas fotografías, estou seguro de que non padeceron nin padecen traumas por ir a clases vestidos de traxe e gravata, que tampouco se viron marcados na súa personalidade por estar un intre de face á parede, e desde logo, estou convencido de que aos dezasete anos, non cometían erros na táboa de multiplicar, nin escribían vasco con B.
E para terminar, se levaban, unha notiña do profesor por un mal comportamento, teño o pleno convencemento, de que en casa non eran premiados.

Nas fotografías estan os rapaces de cuarto, e tamen outros de menos idade, daquelas ver unha maquina de fotos e querer chupar camara era todo un.

No hay comentarios: