Consejos y avisos

27/7/09

Cisneros

Ser eran deportistas, pero non vo los traio hoxe eiqui, nesa faceta.
Dos rapaces de Cisneros, teño moi pouquiñas imaxes, e sei que algun deles gustarialle conseguir algunha, pra recordar vellos tempos, de certo penso que teño mais grupos de rapaces no Cisneros da Barrera que no colexio novo.
Buscade por casa os antigos alumnos, os que tivechedes que estudiar cas paredes de ladrillo, e as escaleiras sen rematar, (eso di Luis, o que me deixa a foto), e si atopades algo podedes enviarmelo o decirmo no meu mail.
Por certo fixadevos na fotografía, e veredes que as camisolas, non estan todas iguais, segundo me contan, equipos tiña dous o colexio, e xogo de camisetas somentes un, co cal habia que pasalo dunhos a outros, e as presas pola foto, fixeron que algun a puxera mal.

No hay comentarios: