Consejos y avisos

4/8/11

Salón de beleza anos 50

 Tiven a fortuna estes días de contactar cunha nova amiga, Francisca Castro Bermudez; e a parte de ser un placer, conversar con ela e a sua encantadora filla; puiden disfrutar da sua gran colección fotografica.
Entre multitud de fotografías de Schreck, Rizo, Conde etc. Ten nos seus albums, outras moito mais naturais; eran as feitas polo seu pai, afecionado a fotografía, que retrataba momentos mais familiares e personais, as merendas no rio, as excursions as feiras, os viaxes; moitas lembranzas que Francisca permitiume compartir, e quero agradecerlle.

Non vou adiantar datos, pero xa vos digo que na proxima exposición do A.v.O. ides ver algunhas das xoias que garda nos seus albumes, xa que corresponden ca tematica escollida pola asociación. (teredes que agardar a setembro pra empezar a ter datos). Hoxe e pra empezar as colaboracions co blog, escollin esta fotografía. non foi pola antiguedade, nin siquera pola beleza da dama retratada. Nesta ocasión chamoume a atención, a maquina "terrorifica" que sae na imaxen.
Eu lembro estar ca miña nai (aguantando mecha, e o mais formaliño que podia), na peluqueria, e ver como lle poñian na testa aqueles cascos de astronauta, (nalgunha ocasión ata metin eu os cornos por alí, e algun azoute levei); por eso o ver este aparello anterior a aquela etapa da miña vida sorprendeume. Fixadevos na cantidade de cables, e pinzas metalicas que ten, calquera diria que ina arranxar un coche, en vez de poñer mais guapa unha fermosa muller. O que tamen se me ocorre, e que as traballadoras dos centros de beleza daquela epoca, a parte de ter boa man, e millor gusto, (pra dar consellos as clientas), terian que facer un cursiño de electronica, non si?. 

Desta fotografía, non lle quisen preguntar quen era a protagonista, nin moitos datos, pra sorprendela, pero que me corrixa ela se me equivoco; debeuna obter o seu pai no negocio familiar, mais ou menos a comezos dos anos 50. E a fermosa dama debe ser ou a sua nai, ou a sua tia.
De novo grazas Francisca.  

No hay comentarios: