Consejos y avisos

2/7/11

OnT. nos medios (Ourense por Barrios V)

A partires desta entrega (04-2010) da revista Ourense por Barrios, comezaron a colaborar, varios membros do Arquivo visual ourensán; a deste mes correspondeu a Candido Ventím. Eiqui vos deixo o texto orixinal, por el remitido.

Rúa da Estrela 

A Rua da Estrela , foi em tempos umha das portas de entrada a cidade, conhecida antigamente como Postigo de Sam Francisco, ainda que daquelas as gentes do comum pugérom-lhe um nome menos poético como foi o de Quebra Cus. Tinha o conjunto o encanto do pequeno, o de estar feito a medida do homem, estaba configurada com umha arquitectura popular rematada num pradinho na parte mais alta, desde onde podíamos desfrutar de umha das melhores vistas “aéreas” da parte antiga da cidade. A rua toda cheia ela de escaleiras intermináveis poderia fazermos fantasiar com a bíblica Escada de Jacob, posto que no remate, o cruzeiro que ali houvo permitia-nos fazer um descanso, para poder continuar o caminho, isso si algo mais levadeiro que o “descanso eterno” que se nos oferece se seguimos uns metros mais arriba cara ao cemitério de Sam Francisco.
No ano 1985 as escavadoras derom passo a edificios mais modernos, alterando o espaço, tanto nos volumes como nas alturas ao feito anteriormente. O cruzeiro foi trasladado frente o Albergue de Peregrinos e do verde pradinho fica somente o recordo, as vistas sem embargo seguem ali, para quem as saiba apreciar.
Arquivo Visual Ourensan
Fotografo: C. Ventim
Ano da foto: 1981

No hay comentarios: