Consejos y avisos

1/5/11

Dia da nai

Facer o blog, e certo que me quita tempo, e que calquera día botanme da casa, e do traballo; por eso teño que aproveitar un dos beneficios que me aporta.
Cando toca dar as grazas ou felicitar a alguen, non teño que gastar un can, (porqué sera que algún di que son un "pouco" rata?; a pesares destes detalles penso que esta nun "craso error").
Hoxe día da nai, (o resto dos días seran do pai?), vouvos facer un favor a todos, e podedes aproveitar a entrada pra felicitar as vosas nais tamén. A dama de fotografía, era unha nai, boa nai, pero tamén era unha boa avoa, e no meu caso unha boa bisavoa (supoño, xa que non poiden coñecela; pero polo que sei, era moi boa).
Bo non vou seguir, que teño que ver si me convida algunha nai a comer, a ver si van pensar que o de dar as felicidades e de balde!.
Felicidades a todas as Mamas

No hay comentarios: