Consejos y avisos

14/3/11

Exercicio con don Estanislao

Deixoume esoutro día, o amigo Santi Reverter, unas magnificas fotografías do seu pai, Don Estanislao Reverter. Xa vos adianto, que en breve faremos unha entrada facendo un resumen da sua biografía; pero polo de agora vou aproveitar esta fotografía pra poñervos outro exercicio.
No momento en que Santi estaba a me deixar esta e as outras fotografías, ibamolas vendo, e o chegar a esta, preguntoume se seria en Ourense, e asi sin pensar moito, disenlle que non; non lembraba que houbera un Cafe Madrid, na cidade.
Logo cando as vin con calma no meu ordenador, empecei a pensar (ainda me doe a cabeza desde aquelas), e dinme de conta que estaba equivocado.
Si que houbo un Cafe Madrid na cidade; e eiqui ven o exercicio, onde estaba Don Estanislao, paseando ca sua flamante Montesa esa tarde?.
Se vos fixades ben, penso que o edificio onde estaba o Madrid, e un dos que ainda seguen en pe, da época na que pra o meu gusto se fixeron os edificios mais fermosos da cidade.
As respostas, o meu mail ourensenotempo@hotmail.com

No hay comentarios: