Consejos y avisos

16/1/11

Sergio Pazos, Politicamente incorrecto.

Xaneiro, domingo, tarde, como non apareza un sol do c......, non se me "escurre" millor maneira de pasar o tempo que rindo un ratiño, lendo esta obra que o chofer de Antonio Alcantara (Cuentame....), tivo a ben brindarnos. 
A Sergio Pazos, xa o coñecedes; o habitual, e velo na pantalla do televisor, mesmo repartindo caixas de cervexas, que entrando nunha farmacia, ou  emulando os Men in Black; tampouco e extrano velo pola cidade, (menos do desexado, pero algunha "noite" ainda se lle pode ver); o que e algo excepcional e poder ler un libro escrito por el.
Non me atrevo a facer una critica da obra, non e o meu; o que si me atrevo, e a recomendarvos a sua lectura, se non me equivoco idelo pasar ben.
Falando de pasalo ben; a presentación do libro de Sergio, fixose no clube El Cercano. e asegurovos, que foi un rato moi divertido, xa non polos comentarios do autor, e os canticos dos Burgas Beat (por problemas de espacio soo estaban dous dos compoñentes, pero como sempre espectaculares), senon que o mestre de ceremonias, Don Ramón, sempre consigue algun caldiño, (nesta ocasion precisamente penso que tamén habia do de pita),  pero os que el consigue son eses do Ribeiro, que tan ben abren o apetito.

Por certo, non sei que me contaron dun porco dun amigo del, que segun parece deu a vida, por nos, e vaiselle facer unha homaxe o xoves que ven. Por respeto o amigo, non o porco, habera que ir ver si o sacrificio pagou a pena.

No caso de que non vos guste o libro e pra que non vos arrepintades da sua compra, o amigo Sergio de seguro que vos ofrece outras moitas utilidades. Non tedes unha mesa que coxea?, pois .......,

No hay comentarios: