Consejos y avisos

Este viernes dia 15 y hasta el dia 8 de enero comienza el periodo navideño en OurensenoTempo y Ovrense. Durante esos días al margen de alguna posible sorpresa, solamente tendréis las publicaciones en el diario La Región (los sábados) y el primer domingo de enero en el suplemento Gente Mayor, así como mi colaboración habitual en el especial Nochebuena.
A TODOS MIS AMIGOS Y LECTORES
FELIZ NAVIDAD

Mail ourensenotempo@hotmail.com

26/1/11

O tanatorio

A decir verdad, esta entrada esta guardada no meu ordenador, xa fai mais dun ano, faltaballe o texto. E que non sei a vos, pero a mín estes temas non e que me motiven precisamente, pode que teña algo que ver cun periodo da miña vida en terras lonxanas???.
O caso, e que a casualidade, fixo que caera nas miñas mans, un libriño de lexislación sanitaria, escrito polo doutor Becares ("inspector de sanidad de la provincia de Orense por oposición"), ala polo ano 1916, no que ao meu modo de entender, marcouse a normativa que basicamente rixe na actualidade, algun detalle ten de aqueles anos,pero na sua maior parte, penso  que a lexislación actual, en pouco pode diferir.
Transcribo un parrafo, pra que vexades que as formas xa eran case que as actuais, refirese ostraslados o cemiterio, do falecido.
"... sin mas altos o paradas en la marcha que los indispensables para que descansen los individuos que conducen el cad..., (si éste es llevado a hombros, como sucede en casi todos los pueblos de España) o para no fatigar a los que acompañan, si es llevado en coches o carros funebres, prohibiendo las paradas delante de las iglesias para rezar responsos, y que vayan destapados los ataudes."
Da fotografía poucos datos hai que dar, no seu momento se fixeron os pavillons do hospital, e varios anexos, inclusa, edificio admistrativo, capela, este tanatorio, e algún mais, hoxe non sei cales quedan, eso sí remozados, pra dar servicio os universitarios.

No hay comentarios: