Consejos y avisos

Este viernes dia 15 y hasta el dia 8 de enero comienza el periodo navideño en OurensenoTempo y Ovrense. Durante esos días al margen de alguna posible sorpresa, solamente tendréis las publicaciones en el diario La Región (los sábados) y el primer domingo de enero en el suplemento Gente Mayor, así como mi colaboración habitual en el especial Nochebuena.
A TODOS MIS AMIGOS Y LECTORES
FELIZ NAVIDAD

Mail ourensenotempo@hotmail.com

15/2/10

Seguimos de entroido

Xa que este entroido andan polo blog Ksado e Xaime Pacheco, penso que e de xustiza que o mestre faga tamén a sua aparición, eiqui tedes una foto de don José Pacheco, e como fai tempo que non vos fago traballar, aproveitarei a ocasión.
Entre estes cabaleiros esta localizado e identificado un deles, a pesares do disfraz e da idade; pois ben, o asunto e ver se algún de vos e capaz de identificalo; pra que sexa un pouquiño mais sinxelo, dareivos uns datos:
Dicen que un dia saiu o balcón da sua casa a "queimar" un explendido veguero.
Levantou un negocio somentes con dar a "luz".
Home ahorrador e precavido, un tempo ingresaba 5 pesos a diario.
Os que sexan quen de decir de que home falo, que manden un mail, e convidoos a un chicharrón no Dous Portas dos viños, so seran validas as respostas recibidas antes do venres 19, no que vos direi de quen se trataba.
Non poden participar, nin quen teña longas barbas, nin parentes de boticarios.

No hay comentarios: