Consejos y avisos

Este viernes dia 15 y hasta el dia 8 de enero comienza el periodo navideño en OurensenoTempo y Ovrense. Durante esos días al margen de alguna posible sorpresa, solamente tendréis las publicaciones en el diario La Región (los sábados) y el primer domingo de enero en el suplemento Gente Mayor, así como mi colaboración habitual en el especial Nochebuena.
A TODOS MIS AMIGOS Y LECTORES
FELIZ NAVIDAD

Mail ourensenotempo@hotmail.com

6/2/10

Caderniños de Historia 1 (Miguel Ángel González García)

Cumprindo coa miña palabra, eiquí tráiovos a primeira entrega sabatina, dos traballos de don Miguel Ángel González García. Aínda que, de forma habitual, procurarei mostrarvos o artigo integro, tal e como o publicou o autor, en ocasións como a de hoxe permitireime a licenza, de dividilo en varias entradas.
"1. 1854, diciembre 29 Inauguración del Hospicio de Isabel II

El Ayuntamiento remite al Cabildo la esquela de convite por la inauguración del Hospicio de Isabel II, pidiendo que al margén de todos y cada uno de los Capitulares asistan particularmente, se nombre una Comisión en representación del Cabildo".
Nese momento, era bispo da cidade, Don Luis de la Lastra y Cuesta, quen con gallo da inauguración, organizou unha suscripción voluntaria entre os feligreses, a fin de colaborar o mantenimento do hospicio de Isabel II.
A miña dubida, e causa de facer esta entrada separada do resto do libriño, e solicitar axuda; non teño seguridade ao respecto de si o hospicio que se inauguraba, estaba ubicado, no antigo convento de San Domingos, que teria entrada pola "rúa do Hospicio" (Concordia), ou tratase doutro edificio; a indicación de que o acto relixioso celebrouse o carón do centro na Igrexa de Santa Eufemia la Real del Norte, faime pensar que esa e a resposta, pero por si es caso......

No hay comentarios: