Consejos y avisos

27/10/09

Comida a la tropa en Panxón (Santiago Mosquera)

Levo un tempo pedindolle a amigos e colaboradores, que escollan unha fotografía do seu album persoal, e fagan unha entrada o seu gusto pra incluir no blogue, loxicamente tedes liberdade total, pra escoller imaxe e comentario.
Xa teño media ducia, pero espero que vos animedes todos os que seguides o blogue, cando leve publicadas unahas cantas, abrireille unha seción propia, polo de agora estaran dentroda seción "Eles fan e fixeron Ourense".
Un dos meus millores colaboradores, Santiago Mosquera, enviame esta orixinal imaxen na praia de Panxón.
Non teño mais remedio que recoñecer que desde logo a sua nai era moi guapa.
Está feita na praia de Panxón no vrao do 38 e ten escrito no revés con letra da miña nai:
"Comida a la tropa en Panjón".

Non me decato de porqué había tanta tropa en Panxón, pois por eiquí moitos tiros non houbo, pero o caso é cas familias dos "bañistas" de Panxón decidiron darlles de xantar.
Nela aparece en primer termo a miña nai, non se pode negar que guapa, con dous caldeiros que debían conter o rancho e detrás toda a tropa sentada, e moitos deles non poden resistir a tentación de mirarlle as pernas, ou mais ben onde as costas perden o seu honesto nome.
Grazas Santiago

No hay comentarios: