Consejos y avisos

Este viernes dia 15 y hasta el dia 8 de enero comienza el periodo navideño en OurensenoTempo y Ovrense. Durante esos días al margen de alguna posible sorpresa, solamente tendréis las publicaciones en el diario La Región (los sábados) y el primer domingo de enero en el suplemento Gente Mayor, así como mi colaboración habitual en el especial Nochebuena.
A TODOS MIS AMIGOS Y LECTORES
FELIZ NAVIDAD

Mail ourensenotempo@hotmail.com

25/10/09

Aguas de Villaza

Grazas á colaboración de Alfonso Bayón Nieto, (que seguiredes gozando en próximas entradas, a do luns por exemplo), puiden realizar esta entrada.
Fontenova, Sousas, Cabreiroa, son nomes que todos asociamos a augas mineiro medicinais, Villaza por desgraza a caído no esquecemento.
A finais do século XIX a firma fillos de Jacinto Becerra, coa colaboración da banca "Fuentes", lanzo internacionalmente este produto, e certamente con gran éxito; proba diso son os anuncios publicitarios que vos mostro, e moitos mais que se poden atopar nos diarios da epoca, tedes por exemplo un insertado no diario "La Vanguardia" do día 25 de febrero do 1906, na que nos dice "Especiales para el estomago y vias urinarias, facilitan la digestión, y no debilitan", o iste outro aparecido no diario "El Castellano" de Toledo, o día 30 de Marzo de 1917, no que a califica como "Reina de las de mesa".
Noutro momento e con máis imaxes intentar ampliarvos datos desta empresa ourensana, e dos seus donos.

No hay comentarios: