Consejos y avisos

Este viernes dia 15 y hasta el dia 8 de enero comienza el periodo navideño en OurensenoTempo y Ovrense. Durante esos días al margen de alguna posible sorpresa, solamente tendréis las publicaciones en el diario La Región (los sábados) y el primer domingo de enero en el suplemento Gente Mayor, así como mi colaboración habitual en el especial Nochebuena.
A TODOS MIS AMIGOS Y LECTORES
FELIZ NAVIDAD

Mail ourensenotempo@hotmail.com

2/8/09

O Perniñas I (Prado Lameiro)

O verán é momento propicio para a lectura, por iso durante este mes ensinareivos pequenos textos, que agardo que vos resulten amenos, o que se serán é breves, (non é plan quedarse diante do ordenador moito tempo), con eles espero que podades coñecer un pouco mellor aos seus autores, descubriredes que non son os máis coñecidos, pero considero que ben merecen a vosa atención.
Hoxe tráiovos o primeiro dos que aparecerán de don Antonio García Novoa.
Trátase dunha carta versada, que no seu día enviou ao seu compañeiro de partida, Don Xavier Prado Lameiro, xunto ao cal gozaba invitando a café aos seus adversarios, a fin de explicar as causas polas cales ía deixar de practicar ese san costume, (seguramente debido ao celo que a amizade debe manter coa saúde), e o café en exceso xa se sabe....
Pero mellor que o conte o "Perniñas".

"En un café que hubo en la calle de Pereira, organizamos entre cuatro amigos, una partida de dominó para jugar diariamente el café de después de comer.
Echadas suertes por fichas, nos toco de compañeros a Javier Prado y a mí en contra de los otros dos; durante un mes o más, no conseguimos ganar casi nunca.
Entonces Lameiro dejó de jugar unos días, y al requerirlo para que volviese a la partida, propuso que nuevamente, se echasen suertes, volviendo a correspondernos a los dos en contra de los otros.
Y, nuevamente, volvimos a perder casi siempre durante otro mes.
En vista de esto, fui yo el que dijo que no jugaba mas, justificándolo con la siguiente carta a Lameiro".



Facede clik co rato no texto, e si nada saiu mal, ampliarase pra que o podades ler.

No hay comentarios: