Consejos y avisos

29/8/09

Coido que Pacheco?? Jaime y Gil

Teñovos falado da miña fascinación polas fotografías antigas, neste caso mostrovos esta, ca idea de ver si algun de vos ten algunha semellante, e sabe quen e con seguridad o autor, pola miña parte, penso que poidera ser o Sr. Pacheco, pero por diante non o pon, e na traseira di que o estudo estaba ubicado na rúa do Alba 18, Pacheco coido que estuvo no 9 e no 13.
Se podedes botademe unha man, grazas.
David Paz Novoa, (blog http://madialevo.blogspot.com ), enviame este mail, que coido non debe agardar a ser publicado, xa que aporta a solución a miña dubida, a mais de darme un dato do que eu carecia, eu fun dos enganados polo anuncio de fusion entre Don Jaime Pacheco e Don Jose Gil, pra evitar este tipo de problemas farei estes días unha entrada con un pequeno resumen dos datos que teño da fotografía en Auria, de seguro que moitos de vos tedes datos que me podan axudar a completala.
Moitisimas grazas a David, pola axuda.
Eiqui tedes o mail.
Segundo os meus datos (sacados de El Eco de Orense), no outono de 1899 os fotógrafos Jaime Pacheco e José Gil formaron unha sociedade que se estableceu no número 18 da rúa de Alba, onde xa Gil debía ter o seu negocio.
José Pacheco, irmán de Jaime, mantiña o seu taller no número 9 e decidiu publicar na prensa un anuncio para evitar confusións, sobre todo pola coincidencia das iniciais entre os dous irmáns. Reproduzo parte dese aviso:
AL PÚBLICO
Ha circulado por esta capital un prospecto anunciando que habían constituido una compañía industrial los fotógrafos J. Pacheco y J. Gil.
Como el anuncio redactado en esta forma puede dar origen a creer que se trata de mi taller fotográfico, hago constar que no he constituido compañia con nadie, que continúo solo al frente de la Fotografía Artística, establecida en la calle de Alba, número 9.

No hay comentarios: