Consejos y avisos

Este viernes dia 15 y hasta el dia 8 de enero comienza el periodo navideño en OurensenoTempo y Ovrense. Durante esos días al margen de alguna posible sorpresa, solamente tendréis las publicaciones en el diario La Región (los sábados) y el primer domingo de enero en el suplemento Gente Mayor, así como mi colaboración habitual en el especial Nochebuena.
A TODOS MIS AMIGOS Y LECTORES
FELIZ NAVIDAD

Mail ourensenotempo@hotmail.com

4/5/09

13 de Xullo do 1938

Tiña intención de pospor uns días a entrada de imaxes con posible contido político, pero as dúbidas dalgún de vós, sobre a data das fotografías que colguei fai unhas semanas, na que se vía a homenaxe a Calvo Sotelo na alameda, e o desfile posterior pola rúa do Paseo, obríganme a xustificar devandita data, sobre a que non existe ningunha dúbida.
13 de Xullo de 1938, esa é a data de tal celebración, como xustificación da súa veracidade, intentade recoñecer nas novas fotografías que vos mostro do evento, a estes personaxes, perfectamente identificados, na súa imaxe e o cargo que ocupaban.
Pedro Sainz Rodríguez Ministro de Educación nacional.
Alfonso Peña Boeuf Ministro de obras publicas 1938 -45.
Andrés Amado Reygondaud de Villebardet Ministro de Hacienda desde el 31 de enero del 38, anteriormente diputado en cortes por la provincia de Ourense (del 33 al 36).

Pedro González-Bueno y Bocos ministro de organización y acción Sindical desde 1 de enero del 38 no tengo ninguna fotografía suya de la época

Discurso na Alameda Pedro Sainz, e banquete oficial no paraninfo do Instituto (hoxe Otero Pedrayo)

No hay comentarios: