Consejos y avisos

7/4/09

Establecimientos Alvarez y Hotel Roma

Non adoito realizar entradas similares en tan pouco tempo, pero recibín un mail con esta imaxe, cando acababa de facer a anterior, (aproveito para comentarvos, xa que algún mo preguntastes, que as entradas xeralmente fagoas cando teño un intre libre, en ocasións fago tres ou catro, e déixoas programadas para publicar, ou o que é o mesmo, antes facíaas e publicábaas en vivo, pero agora na empresa non me deixan, a censura?).
Imos ao que importa, aquí tedes unha perspectiva da rúa do Progreso nos 50, o añorado edificio do Roma, daba os seus últimos estertores, e pódese ver que xa non tiña actividade, (que pena), ao seu lado vemos a casa de Establecementos Álvarez, este aínda mantivo a súa actividade durante bastantes anos, a continuación temos o edificio, agora non podo confirmar se xa estaban aí os Almacéns de Ferrer, ou aínda estaba, a fabríca e a tenda de Mobles Sánchez Puga, pero dese edificio teño que buscar algunha fotografía que creo que teño, e dareivos mais explicacións.
A fotografía polo que me din debe de ser do inefable Pacheco, e aínda que eu non a coñecía, parece ser que se publico nalgún libro, se o pescudo ou mo dicides poreino.

No hay comentarios: