Consejos y avisos

Este viernes dia 15 y hasta el dia 8 de enero comienza el periodo navideño en OurensenoTempo y Ovrense. Durante esos días al margen de alguna posible sorpresa, solamente tendréis las publicaciones en el diario La Región (los sábados) y el primer domingo de enero en el suplemento Gente Mayor, así como mi colaboración habitual en el especial Nochebuena.
A TODOS MIS AMIGOS Y LECTORES
FELIZ NAVIDAD

Mail ourensenotempo@hotmail.com

17/3/09

"Médicos Ourensans represaliados..." David Simón Lorda

Ocurriuseme hoxe e xa esta feito, tentarei darvos a coñecer os libros que eu poida, e saiba, que tratan de Ourense e as nosas xentes, algun xa apareceu por aquí, como o do profesor Marcos Valcarcel da "Historia de Ourense",e algun mais, pero non estaban ca intención que agora pretendo. (se vos fixades na fotografía da portada entenderedes por que inaugura este apartado, (eu non teño este libro), que non se malinterprete, a queixa).

Inaugura iste apartado un dos libros do Doutor David Simón, no que lembra a todos o case todos, (non vaia ser que algun se exquecera), os galenos represaliados a partires do 36.
"En este trabajo se pretende ofrecer una visión panorámica de los médicos que ejercían en Ourense en la “Longa Noite de Pedra” (Guerra Civil, posguerra y resto del período de la dictadura franquista), y que sufrieron en sus vidas y en la de sus familias las diferentes formas de represión y depuración que el régimen franquista impuso desde los primeros días del golpe de Estado en la provincia ourensana".
Por desgraza a súa edición está esgotada, e é complicado atopar algún exemplar.

No hay comentarios: