Consejos y avisos

Este viernes dia 15 y hasta el dia 8 de enero comienza el periodo navideño en OurensenoTempo y Ovrense. Durante esos días al margen de alguna posible sorpresa, solamente tendréis las publicaciones en el diario La Región (los sábados) y el primer domingo de enero en el suplemento Gente Mayor, así como mi colaboración habitual en el especial Nochebuena.
A TODOS MIS AMIGOS Y LECTORES
FELIZ NAVIDAD

Mail ourensenotempo@hotmail.com

2/2/09

Que ninguén se confunda, isto non é política


Por casualidade este fin de semana fíxenme cunhas fotografías, dunha fábrica que non sei se recordaredes, os mozos, seguro que non, porque montouse na miña época (os 70) e o seu periplo, foi desgraciadamente moi curto.

Cervexas San Martin
Sen comentario, fíxeno oito veces, e non conseguín facelo amable, e iso vai en contra das normas que me impuxen no blog.
Só digo que: grazas a entre outros, a nós os ourensáns, tivo que pechar.
Recordades esta conversación "José Ramón........ ¡unha cervexa!, ehhh...... Que non sexa "San Martín"."
A botella e un agasallo do amigo Carrión, xogome o que sexa a que non esta chea.
Grazas Carrión.

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Recuerdo que en el cine, antes de comenzar la película, metían una cuña publicitaria de "Cerveza San Martín", hoy en día políticamente incorrecto. Creo que era algo así:

Un caballero y supuestamente un niño están en la barra de un bar. El camarero se acerca para atenderles y el hombre pide una San Martín. El camarero, solícito, preguntaba: - ¿Y para el chavalín?.

Entonces, el pequeño se giraba, mostrándonos que en realidad era un enano, y respondía: - Para el chavalín, un botellín...

¿Os acordais?

xoan da cova dijo...

Eu lembro perfectamente a fábrica de cervezas e a gran cantidade de camiós de reparto que estaban sempre aparcados enfrente. Non era o ángulo da fotografía, senón ao fondo á esquerda.
Tamén lembro o slogan que traían a etiqueta "La reina de las cervezas de España". Autocoronada, como Napoleón.