Consejos y avisos

26/1/09

Salesianos 79

"De pé, de esquerda a dereita: Sánchez (15), Folgoso (10), Serantes (14) e Luís Mariano (5). Agachados, idem: Cesáreo (9), Miguel Abad (4) e Isidro Montoto (11).
No patio do colexio, esa cancha exterior hoxe en día xa non existe; no seu lugar fixeron uns xardíns." Remitido por Miguel Abad Vila.
O traballo dos xogadores destes anos, foi o xerme do mellor C.O.B. que tivemos ata hoxe, formouse o Bosco (Salesianos), reforzouse cos irmáns LLorens (Maristas), e en pouco tempo xurdiu o Club Orense Baloncesto, que tantos bos momentos deunos aos Ourensáns.
Remitido polo Dr. Alveiros do blog Cartas de Aloysius (tedes un enlace na dereita).
"Este es uno de los equipos de juniors de Salesianos, entrenado entonces por el incombustible Don Gonzalo.
Es contemporáneo del BOSCO, donde jugaron los hermanos Luis y José Antonio Valeiras y Felipe Sierra, que luego llegarían a formar parte, junto a los hermanos Luis y Eduardo Llorens (procedentes de la cantera de Maristas) del futuro BOSCO OURENSE, embrión del COB, equipo ourensano que llegó a jugar en la ACB.
De la inmensa cantera baloncestística de Salesianos salieron jugadores tan habilidosos como Seara, base del Valladolid y del Barcelona, Ismael Santos, que jugó en el Real Madrid y en la Lega italiana, Carlos Oro, que militó en liga ACB con el Obradoiro de Santiago, Gil, o Baltar, que llegó a jugar en las categorías inferiores del Estudiantes".
Grazas de novo o amigo Miguel Abad Vila pola súa colaboración.

1 comentario:

DOCTOR ALBEIROS dijo...

Este es uno de los equipos de juniors de Salesianos, entrenado entonces por el incombustible Don Gonzalo. Es contemporáneo del BOSCO, donde jugaron los hermanos Luis y José Antonio Valeiras y Felipe Sierra, que luego llegarían a formar parte, junto a los hermanos Luis y Edaurdo Llorens (procedentes de la cantera de Maristas) del futuro BOSCO OURENSE, embrión del COB, equipo ourensano que llegó a jugar en la ACB.

De la inmensa cantera baloncestística de Salesianos salieron jugadores tan habilidosos como Seara, base del Valladolid y del Barcelona, Ismael Santos, que jugó en el Real Madrid y en la Lega italiana, Carlos Oro, que militó en liga ACB con el Obradoiro de Santiago, Gil, o Baltar, que llegó a jugar en las categorías inferiores del Estudiantes.